måndag 31 januari 2011

En sådan använder jag

Idag har jag stått i kö kö kö för att komma fram till kirurgmottagningen. Satt med 2 mobiler och försökte komma fram via växel och på något direktnummer. Jo då, när det kommer ut nya tider ska jag bokas in. Sköterskan hade en post-it om det på skrivbordet. Stabilt.

Fimfestival idag igen. Lugnare nu. Vet att påsen pallar. Boy oh boy vad jag kommer att vara nervös inför resa. Dels med alla rutiner och med risken att bli sjuk. Jag och syster har bestämt provresa till Köpenhamn i vår. Lagom nära.

Kläder: Jag kör stenhårt med oversize. Hade det redan innan. Jag går fotsatt omkring med uppknäppta jeans under mina stora tröjor (alla jeans går precis över stomin...). Stuprör hela högen, så det är inga problem att få dom att sitta upp om man säger så. Lite udda att gå omkring på jobbet med uppknäppta byxor dock (även omdet inte syns). Under har jag tajt linne samt en nätbrynja eller vad man ska säga (bild). Den är bra, håller grejerna på plats. Det som är bra med linne, förutom att det håller in grejerna, är att när man ska på toa kan man vika upp linnet och fånga in tröja så att de inte hänger ner och riskerar att bli smutsiga. Fattar inte hur folk lyckas ha vanliga tajta kläder. På mig syns det direkt när påsen börjar fyllas på.


2 kommentarer:

  1. Vet inte vem du är men skulle vilja få kontakt med dig!. Om du läser detta så sänd mig ett mail snälla Rockincruiser@gmail.com mvh Johan

    SvaraRadera
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    🔰 Black Friday 2020 diễn ra vào ngày 27/11/2020, bạn đã sẵn sàng nhập cuộc chưa?! Dịp này, khách hàng yêu thích shopping lại tận hưởng những đợt "SALE GIÁ SỐC" theo đúng nghĩa. Hầu hết các cửa hàng, website TMĐT liên tục đưa ra các chương trình sale lên đến 90%. Cùng chờ đón và sở hữu những Hot Deals Black Friday có 1 0 2 dịp Sale được đón chờ nhất trong năm nhé. Chi tiết Hot Deals Black Friday 2020 tại đây: https://www.facebook.com/TopKhuyenMaiBlackFriday/

    SvaraRadera