fredag 14 januari 2011

Min necessär

Jag provar mig fram. Har alltid haft en fallenhet för att snöa in på saker och testa allt. Nu har jag mitt nya område: stomi. Eftersom jag har min lite ljusrosa ring runt stomin från att plattan löser upp sig provar jag lite olika grejer. I min necessär har jag just nu:

-Sensura 1-dels hide-away tömbar midi
-Stomiguide
-En rulle plastpåsar
-Locobase fet kräm (för ärret)
-Resorb
-Trio Niltac
-Dansac skin creme
-Chiron barriär kräm
-Tejp
-Tätningsringar
-Welland WBF
-Lopramid
-Sax
-Visitkort Stomiterapeuten
-Penna
-Mesasal

Då jag jämt är sent ute att packa när jag ska någonstans har jag sett till att samla allt "bra att ha" på en plats. Så nu är det bara att grabba tag i necessären och kompresser.

Och här är skönheten...kan aldrig gå fel med sneakers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar