måndag 10 januari 2011

Mycket sittande idag

Yes tillbaka till jobbet efter 2 härliga veckor när jag gjorde för lite och det var härligt! Sov som en kratta i natt. Vred och vände på mig. Blir genast att jag får ondare i ärr och stomi när jag är på jobbet. Vet inte om det är att jag spänner mig, stressar eller bara det att jag sitter mycket. Är det smart att börja jobba heltid nästa vecka?

Ingen lunchpromenad och ingen promenad efter jobbet. Halkan gör mig försiktig. Halka till med denna magen vill jag icke. Längtar efter barmark. Var är du gråa härliga GBG?

Magen har varit sådär idag. I morse ont vid beröring under stomin. Hoppas det är borta imorgon. Har dock känt det tidigare. Rörde runt lite i magen i morse. Inte hungrig vid lunch. Blev 1/2 portion. Lunchen rörde sig långsamt genom systemet. Better luck tomorrow dear!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar