lördag 22 januari 2011

Han

Hela min mobil är full med medelanden från honom. 1,5 år höll det på. Konstant varnar min mobil om att minnet är fullt. Ändå sparar jag meddelandena. Undrar hur länge jag kommer att göra det. Jag fick en vision om att skriva ut alla. Skulle bli ett enormt konstverk "En kärlekshistoria per sms" eller något...

It is no more kan man säga. Jag är jävligt rationell av mig. Tar emot, bearbetar och avslutar. Detta är ett avslutat kapitel för mig. Men jag återkommer till tankar om det hela. Läser de sista sms:n. Förstår inte hur någon man känt i 12 år kan bry sig så lite. Jag kan inte förstå hur kontakten bara kan brytas. Jag hade inte förstått det om jag inte blivit sjuk och jag kan absolut inte förstå det nu. Vi lovade varandra att om det rosa skimret försvann skulle kunna vara vänner. Det var villkoret att vi gav oss in i det hela.

Jag skickar sms om att jag är inlagd på sjukhus.

Han dagen före operation: Merde, whats's wrong? R u in pain? scary news. U know it doesn't show but i care 4 u, a lot. Je pense a toi tous les jours mais je doute 2 moi (Jag tänker på dig varje dag men tvivlar på mig själv). Wish i were there

Jag dagen före operation: Well you just keep doubting I give up. They are gonna remove all my colon. I am gonna have a fucking bag on my stomack. Try that for news 33 years old. I need support not doubt.

Jag igen dagen efter operation: I don't get it. No txt after the news I launched y-day? No get well nothing? Thats just scary. 12 years we know each other. Had my surgery y-day. Im ok. In pain. I ask you to get over yourself and be my friend please.

Radiotystnad

Jävla idiot. Inte ens ett telefonsamtal. sms. kort. Inte ett endaste jävla skit. Sån jävla looser. Fegis. Om han fanns här framför mig hade jag nog slitit till honom. Inte för att det är något jag brukar göra. Inte för att det hade hjälpt. Men jag tror inte jag hade kunnat hindra min arm. Det bästa jag kan göra CTRL + ALT + Del !!!!

Soundtrack till det här inlägget: Not in love med Crystal Castles feat. Robert Smith

Not in love (You Tube)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar