måndag 17 januari 2011

Plankan

Yes! Igår vågade jag på mig lite "plankan". Personligt rekord är 3 min. Igår blev det 5 x 5 sek. Kanske inget att skryta om men jag vågade. Vill alltid ha klara instruktioner men i det här fallet ska man känna efter. Träna, men inte träna för mycket. Tjenare, hur lätt är det för någon som sedan tidigare tränat sönder både ett knä och en hälsena?! Så därför kanske jag tar det lite väl lugnt, men jag vet inte riktigt vad magen tål. Det funkade bra i vilket fall. Körde lite övningar på balansboll också.

Känns för övrigt bättre när jag hostar och nyser. Skönt! Står även en hel del på jobbet numera. Funkar liksom inte att sitta 8 h om dagen.

Dagens bästa var att komma hem och dra på sig mysbyxorna. Idag första dagen med heltid. Strategi är att jobba 75% mentalt men vara där 100%. Ja alltså tagga ner lite för att orka med 100%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar