lördag 8 januari 2011

Another day, another dollar...

Nä, inget jobb idag. Har varit ledig ända från julafton. Men snart är det slut. Julledigheten har gjort mig gott. Har inte gjort ett skit, men vila har varit spot on!

Tittade precis på videoupptagning från vandring i Söderåsens Nationalpark 12 oktober. Inte utan att bli tårögd. Precis innan jag blev apsjuk. Var inte 100 den dagen men dagen efter var det kört. Jobbade dock 1 vecka till. Ser så glad ut på filmen. Underbart väder, glada vänner och en glad Pricken. Ser fram emot nästa gång jag kan ge mig ut och vandra.

Idag testade jag lite övningar. Lite balansövningar på "pilatesboll", bäckenlyft och "hitlers hund". Väldigt få repititioner. Får se hur det känns imorgon. Enligt Dansacs broschyr är det nu jag ska börja med sit-ups. Återhämtningsperioden 6-8 v är över för min del. Tar det nog lite försiktigt med det med tanke på att jag inte ens gillar att hosta och nysa än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar