söndag 23 januari 2011

Idag

Magen gillade joggandet igår sådär (fasiken det var ju bara en itti-bitti snutt jag sprang!). Den var så osvullen och fin innan. Efteråt stramade och stack den och var allmänt stel hela eftermiddagen och kvällen. Kändes bra i morse, men efter mycket lugn promenad opponerade den sig igen. Jäkla mage, ge dig nu!



Ännu en helg är snart över. Man kan sammafatta mina helgaktiviteter med ingenting. Jag gör inte mycket och jag älskar det. Just nu finns det inget bättre i mitt liv än 2 dagar jag bara kan vila. Innan kunde jag få krupp om jag inte gjorde något på helgen. Det blev bara en liten lucka mellan jobb. Men nu finns det inget bättre än att skräpa runt i mysbyxor. Jag har massa måsten men de kan för inget i världen ta överhanden över att bara slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar