torsdag 13 januari 2011

Då var den dagen avverkad

Kort summering av dagen:
1. Redovisningar i 2 h - Gick helt OK (och magen var tyst. Heja heja! Var beredd på en rejäl prutt eller något när alla andra var tysta...)
2. Lunch med den där gruppchefen jag aldrig skulle lunchat med i vanliga fall men det var avslappnat och trevligt (kan lite av all super-duper-extrema överspändhet ha försvunnit ut med tarmen?). Hoppas det.
3. Mer jobb
4. Ljudmätning i lägenhet. 29 dB och jag kan bara lägga ner det där med att detta ska lösa sig.
5. Fläkt på och jag tillbaka där det startade.

I övrigt då? Jo men det känns väl som jag ska gå upp på heltid nästa vecka. Magen sträcker och drar mindre. Har hyfsat ont i nacke och rygg dock samt i käkarna. Käkarna får jag ju sluta bita ihop. 

Puh, längtar redan efter att sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar