måndag 24 januari 2011

En helt vanlig dag i mitt nya ovanliga liv

Ingen bra dag idag. Känns som om jag färdats tillbaka i återhämtningen. Magen stramar och sticker. Inte kul alls. Gick och lade mig 21 igår för att försöka sova bort det hela. Fasiken hade gärna svarat bättre på lite träning för att kunna komma igång!

Träffade min nya chef idag. Han var inte helt införstådd med mitt läge så det blev att jag berättade. Han var helt förbluffad att jag jobbade heltid redan. Känns som om det är lika bra att berätta för att få bättre förståelse om man behöver vara borta från jobbet. Yes min approach är att vara öppen om detta (kanske lite självterapi samtidigt). Som jag märkt tidigare när jag pratar om det har den jag pratar med någon anknytning till UC. Chefens bror hade något som lät som detta. Tjocktarmar runtom hela landet protesterar. Ugh!

Jag hade dock gärna avsagt mig medlemskapet i den exklusiva påsklubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar