tisdag 22 februari 2011

Vilken pärs

Jag är helt slut. Fortfarande, flera timmar efter besök hos stomiterapeut och kirurg. Min stomiterapeut tycker jag är för försiktig, jag tycker hon är för hårdhänt. Aj! vad hon sliter och drar. Stomin är helt öm efter hennes behandling. Hon är väldigt emot allt vad krämer och sprayer är. Jag fick verkligen be henne 2 gånger om det jag ville ha. Ser inte fram emot att alltid behöva truga. Satt mest och lipade hela tiden över hur jag mår. Fick telnr till kuratorn på sjukhuset. Lipade sedan lite till hos kirurgen. Kläm, kläm på magen och ett finger upp i ändan. Där fick man för att nämna hemorojder. Fick i vilket fall sagt vad jag ville. Ska träffa kirurgen igen i sept för att snacka framtid.

Nu ska jag ta ett andetag & samla krafter inför nya strider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar