lördag 26 februari 2011

Nu är det som det är

Idag har jag haft en mycket nykter syn på alltihop. Jag har inte tyckt synd om mig själv. Jag har inte gråtit. Nu är det såhär, mitt liv är vänt upp och ner och jag kan när som helst stöta på problem, så är det bara. En massa annan jävla skit som inte har med magen att göra kan också hända.

Det är inget som säger att jag inte sitter och gråter imorgon men då är det väl så. Sedan 4 mån är det en dag i taget som gäller. Väntar på att energin ska komma tillbaka, att magen sluta göra ont och allt ska funka med påsar och hud etc. När jag väl är där ska bannemej ta tag i lite grejer jag vill göra och inte vill göra för den delen.

Idag upplevde jag ett jävulusisk kli precis på kanten av påsen. Tillslut var enda alternativet att pilla bort häftan en bit. Oh sweet release! I övrigt har jag känt tryck en liten bit in i stomin (tror jag) precis som om grejerna har svårt att komma ut. Jag har inte ägnat det så mycket tanke. Men gjort en mental notering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar