onsdag 23 februari 2011

Igår - Idag

Igår gick jag och lade mig kl 20.30 helt slut i huvudet och med en öm stomi. Pricken är van vid mjukare behandling. Funderar på att köra en fulig och försöka byta stomiterapeut. Avvaktar lite. I morse var det på håret att jag stanade hemma från jobbet. Jobbade hemma igår eftermiddag efter min tripp på sjukhuset så jag hade liksom dator och allt hemma. Var full stomipåse som fick mig upp på fötter och den mycket nyktra tanken att jag inte mår bättre av att stanna hemma. Blev att jag stannade kvar sent, jobet erbjuder en fristad där jag inte kan bryta ihop.

Fick lite tätningsringar på posten från Coloplast (samma som min stomiterapeut skulle skrivit ut, men glömde) så jag ska testa det imorgon och hoppas de är lika bra som den lille farbror på ILCO-mötet sade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar