lördag 19 februari 2011

ILCO ergo PRO?

Sushin kom ut. puh. gött då har man provat det med.

Idag var det upp tidigt (i min tid räknat ivf) och iväg till ILCO Gbgs årsmöte. Tänkte att jag kanske kunde träffa lite jämnåriga 'påsar'. Bah! Det ver jag och 30 pensionärer. ILCO kändes lika sexigt som PRO. Dom var trevliga dom små pensionärerna. De är alltid öppna och trevliga. Träffade ordföranden RMT Gbg och hon lovade att de var yngre hos dom och bjöd in till aktivitet de ska ha i början på mars. Kul!

Förutom att träffa 'påsar' ville jag även prata med bandagefirmorna som skulle vara där. Ska få lite andra hudskyddsringar hemskickade och även lite påsar från Convatec. Förstod från att prata med de andra att hudskyddsplattan inte ska lösas upp så mycket som min gör. Bra info. Ska ta med detta till stomiterapeuten nästa vecka. När jag kom hem testade jag ingen de hudskyddsringar jag fått sedan tidigare men får inte på dom på ett bra sätt. Fick även 3 nävar Welland WBF efter att jag sagt att jag gått och köpt det för egna pengar då min stomiterapeut varit snål med att skriva ut det.

Helt slut men bara att ta nya tag för jag ska ta mig i kragen och käka hos M som ska utomlands i några mån. Träffa alla hans polare för första gången efter op.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar