onsdag 9 februari 2011

Oinspirerad

Varje kväll säger jag till mig själv att skärpa mig på jobbet, och varje dag misslyckas jag. Jag ÄR innerligt trött på skiten just nu.  Jag är inte i form och på jobbet har jag passerat bäst före datum. Jag är trött på att allt landar på mig, ja OK det är mitt jobb till en gräns, men nu har det gått för långt. Det kommer inte att gå och vända. Jag behöver något nytt. Jag behöver det där andra. Lämna detta bakom mig. Just nu vet jag inte hur länge jag kommer palla innan jag får ett bryt. Vuxendagis.

Jag är trött mån-fre, inget undantag. Den tid som inte spenderas på jobbet eller på väg dit/hem spenderas i soffan Helgen ger en liten chans att pusta ut, sova. Happy happy.

I övrigt mår stomin bra tror jag, gillar att låta på möten givetvis. Tur att man jobbar och inte sitter på föreläsningar hela dagarna. Meckar fortfarande med att få påsen att passa så bra som möjligt. Går fortfarande upp och tömmer 1 g/natt. Är fortfarnde deppad över faktum. Lite mindre ont i ärret (på tiden!!!). Hoppas snart kunna springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar