fredag 18 februari 2011

Sushi

Japp idag var dagen jag testade sushi för första gången post-op. Vet inte riktigt hur det går. Den håller på att snigla sig igenom systemet. Trycker över magen på vänster sida på samma ställe det brukar trycka till när något segar sig igenom systemet. Vilken action va, att följa maten och hoppas att den kommer ut. Nåja, tiden för utvisa svaret på vad min kropp tycker om sushi. Man är ju tokig. Ena stunden vill man att stomin ska sluta pruppa ut grejer och nästa väntar man med spänning eftersom påsen håller sig lite för tom.

Idag hade jag en riktigt positiv dag. Har inte varit på så bra humör på länge. Kände mig helt hög. Dagen började dock med att ljuset över staden var samma som det kan vara över Paris. Jag kände saknad och längtan. Med en klump i halsen gick jag och stirrade på stadens siluett på väg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar