söndag 27 februari 2011

Snurrig i bollen och magen

Dagen började med att jag höll på att svimma i duschen. Har hänt några gånger sedan op. Hjälpte inte att sitta på toan med huvudet mellan benen. Började tjuta i öronen och jag blev illamående. Slet tag i en kompress som jag satte runt stomin och vinglade till sängen där jag några minuter senare kvicknade till. Tillbaka till toan och på med påse. Puh! Gissar på vätskebrist för idag har jag druckit som en gnu och Resorb på det.

Igår och idag har jag ett tryck vid väster ljumske. Känner igen det från sjukhuset också. Har nog en krök där och känns som om maten stoppas upp. Igår när jag gick och lade mig trodde jag att det skulle bli stopp. Tarmen kurrade och lät  och allra mest i kröken och jag hade det där trycket i stomin också. Efter ett tag somnade jag ifrån det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar