måndag 14 februari 2011

Hjärtan & Hemorojder

Yes idag är en alldeles speciell dag...idag uppmärksammades jag där bak. En hemorojd har flyttat in. Tror jag. Har inte så stor erfarenhet av det. Xyloproct, yes box. Det blir att kleta på det i en vecka och har det inte blivit bättre till läkarbesöket nästa vecka får man väl nöjet att visa upp baken.

Fikade loss några timmar med G igår. Hon har själv genomgått några stycken op och tycker att det är konstigt att jag fortfarande känner av min mage så mycket som jag gör. Hmm, ja i brist på läkarbesök är det ju inte så mycket att filosofera om.

G även tveksam till att jag började jobba så tidigt. Börjar även jag bli såhär i efterhand. Kroppen återhämtar sig för sakta tycker jag, för att inte tala om psyket. Helt jävla knäckt. Trött, trött, trött hela tiden. Blä!

G har kocks blåsa och haft i 30 år. Kanske ett alternativ till reservoar som jag inte tror så värst mycket på...

ILCO Bladet - Om Kocks blåsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar