fredag 4 februari 2011

Dagen efter

Efter mitt psykbryt igår var jag helt matt när jag vaknade. Tänkte ta sovmorgon men masade mig iväg bara för att stå och vänta på en buss som inte kom. Chefen upplyste om hur pigg jag såg ut vid ankomst. Såg inte mest fram emot konserten ikväll, men då det var julklapp från bror var det bara att ta sig i kragen. Folk, folk, folk. Retligt folk i kön och massor som välde emot mig (kändes det som ivf). Verkade som alla ville gå emot min mage. Första ölen efter op., testölen. Verkar funka bra än så länge. Bra konsert ivf. Som vanligt ser jag fram emot sovmorgon imorgon. Är inte gjord för att gå upp kl 06. Eventuellt ska jag försöka mig på lite jogg imorgon igen. Promenad blir det ivf. Och tjejkväll (djupt andetag).

Försöker hela tiden hitta sätt att gaska upp mig och förhindra totaldepp. Som den här tjejen t.ex.:

The 411 on an Ostomy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar