tisdag 14 juni 2011

Semesterplaner

Ringde nästan Vårdcentralen idag. Nu har naveln börjat anta illröd ton och ärret kliar loss. Så kanske imorgon?!

Mina semesterplaner har nästan helt gått från att dra iväg till att stanna hemma. Förutom inköp av friluftsböcker har idag även ett par five fingers beställts. Till ett väldigt lågt pris. Antingen tummnen upp eller skimmad... Nåja man måste leva lite ;)

Ska bli spännade att prova skorna. Gissar att benen kommer dö av smärta men hoppas de ska skärpa sig. Gick runt med dom butik idag och de är härliga.

5 kommentarer:

  1. Well, imorgon ringer du. Lättare sagt än gjort. Varför gör man så? Väntar? Jag hade säkert väntat tills jag kliat upp ärret så mycket att det blivit ett stort hål och tills naveln blivit blå istället för röd.. (och nej, detta är inte ett scenario som du behöver vänta dej!) ;)
    Fy. Ring imorgon. Annars finns det ju alltid torsdag eller fredag..! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ring VC imorgon!

    Kram E

    SvaraRadera
  3. Haha! Ja vi är nog ett gäng envetna. Verkar vara en gemensam nämnare hos alla man kommer i kontakt med. Eksemet är faktiskt bättre men jag lovar lovar att ringa om det blir värre. Tack för att ni pushar på denna gamla envetna hund som vägrar lära sig sitta :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Springer man i de där tåskorna...eller är de vandringsskor?! Är fascinerad! Jag fick lägga ner löpningen. Mina knän pallade inte...tyvärr. Känner mig som en löpare i hjärtat. Kroppen verkar mer gilla yoga och simning och promenader. Ja, ja vad är väl en bal på slottet...kanske testar jag igen om ett par år. Ge kroppen tid att återhämta sig. Hoppas ditt eksem lugnar sig!
    (Har som skaffat en blogg...inte så mycket till blogg. Egentligen mest tankar i textform :)). Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja jag vet är också fascinerad! Man kan både gå och springa. Finns lite olika typer beroende på aktivitet. Kolla in Vibram Five Fingers. Har insett att mina är köpa på någon fulsajt och vet inte om de någonsin kommer nå mig från Kina (!). Vi får se. Om de kommer fram ges givetvis omdönme här. Har själv problem med knän och en hälsena sedan flera år men nu har jag gett mig fan på att springa. Klarar mig inte utan.
    Surfade in på din blogg. Kul! Jag lade till dig i min lista så nu kommer jag titta in :)
    Kram!

    SvaraRadera