söndag 12 juni 2011

Action!

Ännu en helg som kändes som en minisemester. Inte många minuter som spenderades hemma. Fredag var det bio, lördag jogg och middag med I & A + lite barhäng på solig terrass och idag lite styrketräning, häng med U vid slott och middag efter det.

En tanke slog mig, eller ja 2:
1: Man kanske bara ska spendera semestern i stan. Kollade en bok om vandring och det finns massor outforskade leder i trakten. Semestra i sin egen stad helt enkelt. Det skulle även kunna innebära (i teorin) att jag kunde börja ta lite körlektioner.
2: Gud vad skönt det är att strosa. Innan har jag alltid haft bråttom. Inte insett det, men när jag varit på väg har jag varit på väg. Nu strosar jag och släpar fötterna efter mig. Stannar och kollar i skyltfönster etc. Underbart!

Kan meddela att maggen känns efter lite "plankan" och sneda sit-ups.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar