måndag 20 juni 2011

Inget att komma med

Så är det. Efter en lååååång dag på jobbet har jag inget vettigt alls att komma med. Budgettänket tog jag med mig hem. Räkna hit och räkna dit. Imorse vaknade jag av att jag höll på att dö. Yes jag sköt folk som var ute efter min familj och när jag var tvungenn att ladda om blev jag skjuten av typ en vattenpistol med gift. Jobbigt uppvaknande 05:17 mitt i dödsryckningar (3 min innan första alarmet ryker av!). Gissar att drömmen kom från filmen Lucky number Slevin som jag såg i helgen. Mycket dödande i den. God morgon och välkommen till måndag!

Denna veckan ser jag fram emot att få träna. Det gör långa arbetsdagar OK. Jag vet, jag vet, jag vet, jag tjatar om det men att kunna röra sig är helt underbart!!!! Mina galna skor är på väg från Shanghai. Längtar, längtar. 

Lite stomiuppdatering: Nu kör jag med Welland WBF eller Chironkräm + Stomahesive puder + Sensura 1-dels. Själva stomin är uppsvälld tycker jag. Svårt att få den att relaxa och få på påsen. Som en boll. Eksemet håller sig lugnt.

1 kommentar:

  1. Tack! Vet inte om det är så intressant för andra...det är ju som lite abstrakt och kanske inte så användbart för andra som exempelvis din blogg. Det är som lite 'terapi' för mig själv - att få ur mig sånt som jag inte vill ska ligga och gro inom mig. Hoppas på en bild på skorna när de anländer :)!!

    Kram!

    SvaraRadera