fredag 24 juni 2011

Frånvarande

Ett tag sedan orden flödade på bloggen. I veckan har det varit långa dagar på jobbet eller träning som gjort mig matt...och inte heller generat mycket att orda om. Idag bojkottas midsommar. Inte på något bittert sätt alls. Jag vill bara inte. Som alltid när man inte är så noga med något strömmar inbjudningarna in. Inte mindre än 4. Huvudet säger att "inte kan du sitta hemma på midsommar" men koroppen säger "sitt hemma, ta det lugnt". Så jag sitter hemma. Det kommer bli sill (om det finns någon kvar på ICA...) och det kommer nog bli en promenad (förmodligen i regn) och det ska skrivas en jobbansökan under helgen.

Stomin fortsätter vara lite svullen. Lite bättre dagar som dessa när jag inte behöver gå upp vid 6 utan magen får liksom tömma sig helt innan jag dushar etc. När stomin är skrynklig som den ska tänker jag på att det hade varit så mycket lättare att få på påsen om den höll sig så men genast när påsen ska på blir den pösmunk. Ska inte klaga, det funkar bra ändå.

Igår fick jag lite prover från 3M. Cavilon barrier cream. Så den testas idag. Får se hur den verkar.

Glad midsommar till er alla oavsett vad ni hittar på eller inte ;)

Så kan dom se ut på Koster:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar