onsdag 8 juni 2011

Sommarfin

Då har man varit på bikinivaxning. Redo för playan, yes sir. Kändes bra. Senaste halvåret har det liksom inte funnits anledning att bry sig så... Men nu skiner solen och maggen är sugen på sol och bad. Som vanligt snackade jag loss med tjejen som gjorde det. Är väldigt snackig av mig ibland. Kom in på det där med brasiliansk vaxning och hon gör typ 3 st om dagen. I alla olika åldrar. Haja! Trodde inte det var så vanligt.

När jag ändå är inne på lite underlivsrelaterade grejer (och nu ber jag om ursäkt i förhand, eller ja det är ju min blogg så vad fasiken, mina tankar är mina tankar). Jobbar med merparten män och män har ju en förmåga att gärna göra nr 2 på jobbet och lika gärna spola utan att titta efter sig. Så bland stöter man på en flytare eller så. Äckligt? ja! MEN nuförtiden är det ju nästan mer en känsla av nostalgi som kommer över en. Borta är korvarna. Borta med vinden...

Mycket intressant eller hur?!

Nåja har senaste dagarna konstaterat att det kommer mycket luft i påsen. Ingen aning om varför. Grejen med luft för min del är att trycket luften skapar tycker inte stomin om. Och trycket känns uppe i halsen. Nä jag skämtar inte. Vet inte om det är nervtrådar eller något. Det positiva med detta är att jag vaknar i tid på natten. Har sluppit läckage hittills. Har hänt att plattan lossnar på ena sidan men det är allt. Peppar peppar.

4 kommentarer:

  1. mina påsar är ofta VÄLDIGT fulla av luft på nätterna (har inte hittat nåt direkt mönster än och då har det snart gått 3år). Ibland är det så jag knappt vet hur jag ska kunna resa mig upp utan att spräcka påsen men peppar, peppar så har det faktiskt aldrig läckt av den anledningen. Mina barn tycker det är jättekul när jag vaknar med en ballong på magen på mornarna.

    Det där med att göra nr2 känns mkt avlägset. Min sista gång var på Akademiska efter vattenlavemang...

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det festligt att vakna med en bongotrumma på magen ;) Fattar att de tycker det är lustigt.

    Min sista nr 2 innan op var också efter vattenlevemang och svält så det var helt enkelt blod som bara forsade ut precis INNAN jag kom till toan (droppställningen sinkade mig). Mysigt.

    Jag festar ju loss med nr 2 lite ibland fortfarande. Lite försynt slem och blod som tittar ut. Den där baken vill bara ha uppmärksamhet.

    SvaraRadera
  3. ja just ju dem nr2 har jag med lite nu och då, slemplupparna

    SvaraRadera
  4. De goa slemplupparna ja ;)

    SvaraRadera