onsdag 4 april 2012

Skönhetsideal

Jag fick en idé. Kan komma att få fler idéer.

Jag fick uppmärksamhet trots att timmen var sen.

-Vad gör du? Vad är det där?
-Stomipåse
-Vad är det?
-*förklaring*
-Vad äckligt! (vuxen människa, vill bara betona det). Varför har man det?
-*förklaring*
-OK, jo men visst skulle jag kunna acceptera det om det var någon jag verkligen älskade...bla bla bla
...och så fortsatte det i väntan på buss och under busstur hem. Under vägen minskade tydligen äcklet och när jag hoppade av bussen hade jag ett nytt fan.

Denna gången på Järntorget i Göteborg, men stomigerillan kan slå till när som helst och var som helst.

5 kommentarer:

  1. hahahah! stomigerillan - klockrent. mina elever skulle säga - fett nice. du är så himla grym! så stolt över dig! du lyckas dessutom åstadkomma en gladare slut på en sådär halvpissig dag. KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha, du är bäst:)

    SvaraRadera
  3. Jag kom o tänka på en sak när jag såg bilden. Klicka gärna på länken så får ni se!
    http://www.youtube.com/user/OstomyLifestyleFilms

    SvaraRadera
  4. Ser den där Freya överallt nu och tycker alltid att det saknas något, typ en stomipåse. En dag kanske jag blir lika modig som du :). Kram!

    SvaraRadera
  5. Haha! Just do it! Gå med i stomigerillan! Själv tänker jag att det finns en Aveny i Gbg ;) Kram!

    SvaraRadera